Webáruház ügyfélszolgálat: +36209829168

vagy +36205949127 (hétköznap 9-17 óra között hívható)


Szaküzlet+36203295840 

Nyitva: Hétköznap 9-18 óra között, 

szombaton 9-17 óra között, vasárnap 9-14 óra között

 

 

 

Gyakori kérdések

Lehet személyesen is vásárolni?

A személyes vásárlás az alábbi címen lehetséges:

Novo Parts Trade Kft.
1158 Budapest, Késmárk u.32
A szaküzletben lévő termékek megvásárolhatóak minden hétköznap 9-18 óra között. A központi raktárban lévő termékek kizárólag hétköznap 9-17 óra között elérhetőek.

Át tudom venni a kinézett terméket személyesen?

Igen, amennyiben rendeléskor személyes átvétel van megjelölve és a termék a központban vagy a szaküzlet raktáron van. Ekkor egy második, nem automatikus vissza igazolást fogunk küldeni, hogy hány órától lehet átvenni a rendelést. Amennyiben nem kapta még meg a visszaigazolást az időponttal, hogy mikor lehet átvenni a csomagot, akkor kérjük, hogy ne jöjjön a csomagért akkor se, ha az készleten volt a rendelés pillanatában, mert nem lesz összekészítve még a csomag! A termékeket  5 munkanapig lehet átvenni a szaküzlet nyitvatartási idejében, miután az átvétel legkorábbi időpontjáról értesítést küldtünk. Az összekészített csomag átvételének lehetséges ideje: hétköznap 9-18 óra között.

Lehet kártyával fizetni?

A weboldalunkon keresztül a készleten lévő termékeket ki lehet fizetni bankkártyával. A biztonságos és gyors bankkártyás fizetést a Barion Paymant Zrt. biztosítja, MNB engedély szám:H-EN-I-1064/2013. 
A szaküzletben is lehet kártyával fizetni (kivéve American Express).
A legtöbb Foxpost csomagponton, valamint a legtöbb futárnál is lehet bankkártyával fizetni.

Mennyibe fog kerülni a szállítás?

Erről részletes leírást található a Szállítási információk menüpontban, vagy ide kattintva: szállítás

Függ-e a szállítási költség a fizetési módtól?

Igen! Az utánvételes vásárlás 190 ft-al drágább, mint az előreutalás vagy az internetes bankkártyás fizetés.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Erről részletes leírás található a fizetési módok menüpontban vagy ide kattintva: fizetés

Mikor ingyenes a szállítás?

A megrendelt termékek bruttó értéke meg kell, haladja a 25.000 Ft-ot
nem lehet 40 kg súlyt meghaladó vagy túlméretes termék a kosárban,
csak a webáruházunkban leadott rendelésekre vonatkozik
kizárólag Magyarországi címre szállítás esetén. A versenyző kedvezmény mellé meg tudjuk adni az ingyenes szállítást; a viszonteladó, vagy klubkedvezmény érvényesítésekor viszont számolnunk kell szállítási költséget ha kiszállítással kérik a csomagot.

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?

Bővebb információ itt található:
Általánosságban elmondható, hogy ha minden megrendelt termék készleten van és a fizetés készpénzzel, utánvéttel vagy bankkártyával történik:
A csomagot személyes átvétel esetén 1 munkanapon belül át lehet venni
A futárszolgálatos és csomagpontba történő kiszállítás a visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül kézbesíti a csomagot.
Kivételt képezhetnek a kiemelt ünnepi időszakok, karácsony és a januári PDC verseny utáni 1-2 hét.

Leggyorsabban az utánvétes vagy internetes bankkártyás fizetéssel készleten lévő termékekre leadott rendeléseket tudjuk kiszolgálni! (A visszaigazolás után 1 munkanapon belül 99%-ban megtörténik a szállítás.)

Milyen szállítási módok vannak?

Erről részletes leírás található a Szállítási információk menüpontban, vagy ide kattintva: szállítás

Szállítással kapcsolatos kérésem lenne…

Erre is van lehetőség. A legegyszerűbb mód, ha a rendelés végén a megjegyzés rovatba be van írva a kérés. A futárszolgálattal kapcsolatban a kiszállítás időpontja hétköznap 8-17 óra között van. Időpontra nem tudunk kiszállítást kérni. Ugyanakkor lehetőség van adott napra kérni a terméket. Nem tudjuk garantálni, hogy minden kérést teljesítünk, de a tőlünk telhetőt megtesszük. Ha nem tudjuk a kérést teljesíteni, fel fogjuk venni Önnel a kapcsolatot a lehető legjobb megoldással kapcsolatban.
A futárcéggel lehet egyeztetni, ha az sms-ben kapott kiszállítási idő nem megfelelő.

Átveheti más a rendelésemet?

Személyes átvétel és futárszolgálattal, csomagpontra való kiszállítás során: IGEN.

Minden termék készleten van, ami a webáruházban található?

A weboldalon a termékeknél készlet információ található, ami 5 percenként frissül, Zöld pipával jelöljük, amennyiben készleten van a termék, alatta látszik a darabszám, és hogy a szaküzletben (kint a boltban a polcon) található-e a termék vagy a központi raktárban (hétköznap 9-17). Piros színnel jelöljük, ha a termék nincs készleten A webáruházban található termékek nem feltétlenül vannak mindig raktáron, mivel gyorsan változik a raktárkészletünk és a választék, hiszen nagykereskedelmi tevékenységet is folytatunk. Szezonban sokkal gyorsabban fogynak a termékek, mint szezonon kívül. Ilyenkor előfordulhat, hogy a kinézett termék mire megérkezik hozzánk már nincs meg a boltban. Ezt úgy lehet megelőzni, ha személyes átvételes webes rendelést adnak le az adott termékre. ( Ebben az esetben kérjük megvárni a második, nem automatikus e-mailünket, amiben jelezzük, hogy a termék mikortól átvehető!)

Nincs készleten a termék, megrendelhetem?

 A weboldalon található termékek attól függetlenül, hogy készleten vannak-e megrendelhetőek.
Amennyiben a termék nincs raktáron, rövid időn belül fel fogjuk venni a kapcsolatot a rendeléssel kapcsolatban. Legtöbb esetben e-mailt küldünk a várható beszerzési időről és ilyenkor várjuk a választ, hogy megvárják-e a beérkezést vagy inkább másik terméket választanak. Természetesen arra is van lehetőség, hogy a rendelést töröljük, amennyiben nincs megfelelő helyettesítő termék vagy nagyon hosszú a beszerzési határidő.

A jelenlegi helyzetben a készleten nem lévő termékek eladási ára sajnos változhat. A gyártói beszerzési árak, a szállítási költségek és a deviza árfolyamok folyamatos emelkedése miatt az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Ha készleten nem lévő és különösen ha nagyobb értékű termékre adna le rendelést, kérjük előtte érdeklődjön a termék aktuális eladási áráról és a várható beszerzési határidőről. Természetesen ha már beérkezik a rendelés, minden esetben igyekszünk minél előbb megadni a szükséges információkat a szállítási határidőre és az aktuális eladási árra vonatkozóan. Amennyiben a kiajánlott ár vagy a szállítási határidő nem megfelelő, elállhat a rendeléstől! Megértésüket köszönjük! 

 

Kinéztem valamit a weboldalon régebben, de most nem találom. Miért ?

A webáruházban általában 3200-3600 árucikk van, viszont a valódi teljes választék több mint 6000 termék.
Mivel gyakran változik a készlet és a választék is, ezért hosszabb-rövidebb időre egyes árucikkek "inaktív" állapotba kerülhetnek. Amennyiben nem találja a keresett terméket vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (20/9829168)
Ez az esetek többségében azt jelenti, hogy ami nincs, illetve még nem volt azt is beszerezzük Önnek amennyiben lehetséges!

Számlát szeretnék, de a szállítási címem más…

Számlát minden esetben adunk. Ha nincs kitöltve a cégnév, abban az esetben a vevő nevére lesz kiállítva. A számlázási adatoktól eltérő szállítási címet a szállítási mód megadásakor lehet megadni.

Módosítani szeretnék a már leadott rendelésen…

Amennyiben még nem dolgoztuk fel a rendelést, akkor természetesen tudjuk módosítani. A leggyorsabb és legbiztosabb mód, ha telefonon egyeztetünk. Telefonszámunk: +36 20/982-9168
Amennyiben kiegészítés lenne, érdemes leadni egy új megrendelést és a megjegyzés rovatba beleírni, hogy a … rendelési számon lévő rendeléssel együtt kéri kiszállítani. E mellett érdemes telefonon is hívni minket. Fontos, hogy a második/kiegészítő rendelésnél, amennyiben a rendszer szállítási költséget számol ne a bankkártyás fizetés legyen kiválasztva, mert ezt utólag nem tudjuk jóváírni.

Problémám van a megrendelt termékkel, mit tegyek?

Mindenképpen vegye fel velünk a kapcsolatot. Amennyiben a termék hibás írásban, fényképet csatolva várjuk az összefoglaló levelet a problémáról. [email protected]
Megkeresésére a lehető leggyorsabban fogunk válaszolni. A jogos panaszokat minden esetben rövid időn belül korrekt módon kezeljük.

Hiányosan kaptam meg a csomagomat, mit tegyek?

Amennyiben tud telefonáljon (20/9829168), ha nem tud akkor e-mailt várunk a problémáról. [email protected] Az esetlegesen kifelejtett terméket saját költségünkre a legrövidebb időn belül pótoljuk.

Elállhatok a vásárlástól?

Amennyiben a webodlalunkon vásárolt 14 naptári napig jogában áll a vásárlástól indoklás nélkül elállni. Ebben az esetben a termékeket saját költségen kell visszajuttatni hozzánk. Amennyiben a termékek hibátlan (nem látszik rajtuk a használat) állapotban vannak, mi vissza fogjuk fizetni a termékek vételárát. Ha hibát tapasztalunk, akkor a hiba mértékét levonjuk az árból és csak a fennmaradó összeget adjuk vissza. Minden esetben kérjük a darts nyilakat úgy kipróbálni, hogy nem a saját tollát, szárát használva különböző szektorokba dobni. Ezzel a testek összekoccanása elkerülhető és így teljes áron tudjuk majd a szettet visszavenni, amennyiben nem áll kézre.
A vásárló a termék használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozik az eladó felé.

Milyen módon kell visszaküldenem a terméket?

Amennyiben vissza szeretne juttatni hozzánk egy terméket, kérjük alaposan becsomagolni, hogy a szállítás során ne sérüljön. A csomagot a Novo Parts Trade Kft nevére és a 1158, Budapest Késmárk u. 32-es címre kérjük elküldeni. Kérünk szépen egy papírt a termék mellé beletenni, amin az alábbi információk megtalálhatóak:
kitől érkezett
mikor lett vásárolva milyen néven lett vásárolva, számlaszám
miért lett visszaküldve
milyen telefonszámon tudunk egyeztetni.

Kérdés: Kereskedő vagyok. Vásárolhatok nagykereskedelmi áron?

Igen, természetesen, amennyiben kereskedelmi mennyiségben vagy értékben történik a vásárlás. Igen sok gyártó és kereskedő céggel állunk üzleti kapcsolatban és természetesen szívesen fogadjuk a viszonteladókat, amennyiben fizikai bolttal rendelkeznek és nem csak webáruházat üzemeltetnek. Az ezzel kapcsolatos részleteket személyes kapcsolatfelvétel során szoktuk egyeztetni. Egyes termékekre azonban nem tudunk kedvezményt adni, pl. a Red Dragon termékekre, a Bull's elektromos táblákra és darts gép alkatrészekre. Érdeklődés és kapcsolatfelvétel az alábbi elérhetőségeken lehetséges: mobil: +36 20/982-9168 , e-mail: [email protected]

Nem vagyok kereskedő, de nagy tételben vásárolnék. Kaphatok árengedményt?

Igen, természetesen. Az árengedmények mértéke nagymértékben eltérhet egymástól és sok mindentől függ. Általában az a bevett szokás, hogy a kis értékű árucikkekből (1000 Ft/db) minimum 100 db-ot, a nagy értékű cikkekből (100.000 Ft) minimum 5 db-ot kell vásárolni és kifizetni egyszerre, hogy árengedményt tudjunk adni. Ilyen jellegű igény esetén kérjük felvenni a kapcsolatot valamelyik kereskedő kollégánkkal. A kapcsolatfelvétel az alábbi elérhetőségeken lehetséges: mobil: +36 20/982-9168 , e-mail: [email protected]

Bejegyzett Sportklub nevében vásárolok, kaphatok kedvezményt?

A Sportklubok a legtöbb esetben a normál árból 20% kedvezménnyel vásárolhatnak. (Egyes termékek ez alól kivételt képeznek, pl. a Red Dragon termékekre, a Bull's elektromos táblákra és darts gép alkatrészekre egyáltalán nem tudunk kedvezményt adni). A klub vezetője és még egy a klub vezető által meghatalmazott tag vásárolhat kedvezménnyel. A rendelést a klubhoz regisztrál e-mail címmel a klub nevében kell leadni. A klubrendelésnek meg kell haladnia a bruttó 40.000 Ft-ot, valamint egyértelműen látszódnia kell, hogy a rendelés nem csak egy tag szükségleteit fedezi. ( Egy termék, mint egy nagyobb értékű nyíl vagy darts tábla nem klub rendelés! ) A kedvezményt a normál árból számítjuk és a szállítási költséget felszámoljuk.  

Regisztrációkor érdemes feliratkozni a hírlevélre?

Mindenképpen érdemes feliratkozni a hírlevelünkre, hiszen ez az egyetlen módja, hogy a különleges ajánlatainkról időben értesíthessük, mely általában nyereményjáték, illetve 20%-40% árengedménnyel járó akció.
Nem küldünk napi, vagy heti rendszerességgel hírlevelet. A feliratkozásra természetesen később is van lehetőség. A weboldalunk alján található hírlevél feliratkozás mezőit kitöltve lehet regisztrálni.

Elfelejtettem a jelszavamat...

Semmi gond. A belépésre kattintva az „Elfelejtetted jelszavadat?” gombon lehet új jelszót igényelni. Az e-mail cím kitöltése után az új jelszót kérek gombra kattintva a rendszer automatikus üzenetben elküldi az új jelszót. Ezt utána az adataim menüpontban lehet módosítani.

Bruttó vagy nettó árak?

A weblapunkon látható árak bruttó árak. Az általános forgalmi adó mértéke 27%, könyvek esetén viszont csak 5%! A rendelés visszaigazolása során a rendszerünktől kapott automatikus e-mailben a bruttó ár szerepel.

A weblapunkon szereplő árakat a lehető legnagyobb gondossággal jelenítjük meg, de bármikor előfordulhat egy műszaki hiba folytán, hogy véletlenül nem a valós árat látja a weblapon. Amennyiben bármilyen kérdése van egy termék árával kapcsolatban, szívesen állunk rendelkezésére e-mailben vagy telefonon a 20/9829168-as számon.